“Пампорово” АД успешно представи новите си програми в Дубай, курортът преговаря с авиокомпании за полети до Пловдив

Пампорово. Представянето на “Пампорово” АД и други български фирми на Arabian Travel Market в Дубай приключи. По време на изложението екипът на “Пампорово” АД успешно представи новите си програми, насочени към превенция и профилактика на заболявания на респираторната, ендокринната и опорно-двигателната система, както и актуални летни атракции, анимация за деца и възрастни, и вече популярната ски услуга.

“Пампорово” АД успешно представи новите си програми в Дубай, курортът преговаря с авиокомпании за полети до Пловдив

Акцентира се и на изграждането на модерен балнеологичен комплекс в региона, който се очаква да посреща посетителите на к.к. Пампорово и региона във всеки сезон, което ще тласне курорта към още по-активна целогодишна работа, стимулирайки развитието на туризма в региона.

По време на изложението “Пампорово” АД са провели срещи със световни лидери от различни индустрии (медии, авиокомпании, туроператори), както и с потенциални партньори и инвеститори от множество държави, сред които Кувейт, Израел, Египет, Азербайджан, Саудитска Арабия и много други, които са заявили своето желание за изследване потенциала на съвместното сътрудничество за туризъм в България в различни насоки, сред които екскурзионен, оздравителен, спортен, пешеходен, културен , събитиен и др.

ЧЕТЕТЕ СЪЩО:  България ще участва в туристическото изложение  Arabian Travel Market-ATM 2021 в Дубай

Това е поредното доказателство за безграничния потенциал на страната ни, подчертаващо и нуждата от предприемането на действие от страна на управляващите в полза на развитието и налагането на България като предпочитана дестинация за източни пазари.

Във връзка с това, “Пампорово” АД сподели пред Bgtourism.bg, че води разговори в напреднала фаза с големи авиокомпании от Близкия Изток за полети до летище Пловдив. Това ще подпомогне туристическата индустрия и икономическата ситуация, както в града под тепетата, така и в Родопите и Южна България. Проведени са били още срещи с големи медии, които имат интерес към промотирането на България като “райско кътче с богата история и природа”, както и с държави с развит туризъм, от които е почерпен опит в различни направления, който да бъде пренесен в страната ни.

предишна статияСамолет на ОАЕ се повреди след сблъсък с фламинги
Следваща статияTime Out: Това са 20-те най-добри градски кулинарни дестинации за 2024 г.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.