Emirates събра на гала вечеря 25 топ български туристически агенции

Мехмет Гюркайнак (в средата) и Росица Панчева (вдясно), управител на туроператора Юзит Калърс
  Hilife

Дубайската авиокомпания Emirates организира гала вечеря за представители на 25 български туристически агенции, които продават нейни самолетни билети. Събитието се състоя в ресторант „Джанам Скай бар“, а домакин беше Мехмет Гюркайнак, директор на превозвача за Турция, Румъния и България. Сред гостите бяха Росица Панчева, управител на туроператора „Юзит Калърс“, Анелия Бачийска (управител на „Елит травел интернешънъл“), Мария Московска (управител на „Премиер турс“) и др.

Emirates събра на гала вечеря 25 топ български туристически агенции

Мехмет Гюркайнак и Анелия Бачийска (вдясно)

Мехмет Гюркайнак представи резултатите на Emirates за 2023 г. и новите дестинации през тази година. Много българи ползват авикоомпанията през нейния хъб в Дубай при пътувания в Близкия изток и цяла Азия, каза той. Тя няма директни полети от София, но прави добри връзки с нискотарифната Fly Dubai, която извършва такива между двете летища, и е дъщерна компания.

ЧЕТЕТЕ СЪЩО:  България се представя модерно на туристическото изложение в Дубай

Emirates събра на гала вечеря 25 топ български туристически агенции

Мехмет Гюркайнак и Мария Московска (вляво)

„През 2024 г. очакваме ръст в пътуванията на българите с Emirates, защото предлагаме петзвездно ниво на обслужване“, обясни Гюркайнак. Превозвачът беше отличен от Skytrax на 4-то място в класацията за най-добра авиокомпания в света през миналата година.

Мехмет Гюркайнак пое поста директор на Emirates за Турция, Румъния и България през юни миналата година. Преди това той беше дълги години директор на Turkish Airlines в София.

Emirates събра на гала вечеря 25 топ български туристически агенции

Сега работи за Emirates и поддържа отново тясно сътрудничество с местните партньори, летища и други представители на авиационната индустрия, за да продължи развитието на местния туристически сектор. В допълнение има задача за създаване на нови партньорства, които ще позволят на авиокомпанията да продължи да допринася за местната икономика, ще осигури въздушна свързаност от световна класа както за пътници, така и за товари и ще разшири своята клиентска база.

Мирослав Иванов

предишна статияНай-добрите места за посещение през тази година
Следваща статияTripAdvisor определи дестинациите на 2024 г.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.